Tuesday 16 April 2013

Pil Herba Maharani

HERBA TERUNGGUL UNTUK WANITA




Produk berkualiti sehingga mencapai jualan RBM 4.3 billion setahun.

Pil Herba Maharani merupakan khazanah perubatan dan amalan kesihatan tertua, khusus untuk wanita. Ramuan khasnya telah menyerlahkan kehebatan dan ketrampilan wanita. Sehingga kini Herba maharani menjadi pilihan utama dalam penjagaan kesihatan dan kecantikan wanita seluruh dunia. Amalan berterusan akan memanfaatkan kesihatan keseluruhan wanita.

Mendapat pengiktirafan HALAL oleh Pertubuhan IFANCA (China Islamic Assosiation, badan Islam luar negara yang diiktiraf oleh JAKIM)
Diluluskan oleh Jabatan Kawalan Dadah Malaysia dan Kementerian Kesihatan Malaysia (MAL 200114419T)

KEHEBATAN PIL HERBA MAHARANI

* Menyelesaikan masalah wanita dan remaja seperti keputihan, melancarkan peredaran haid, menghilangkan senggugut dan lain-lain.
* Menguat dan mengecutkan otot rahim, sistem peranakan dan boleh dimakan selepas bersalin.
* Melegakan sakit pinggang, sakit belakang, sendi, lutut, migrain, angin dalam badan, lenguh-lenguh, dan kebas urat saraf.
* Melambatkan jangka masa menopous kerana ia membantu mengaktifkan hormon estrogen, progesteron dan androgennita.
* Sistem organ dalam tubuh akan berfungsi dengan baik kerana ia bertindak sebagai anti-penuaan, awet muda, kecantikan dan kesuburan.
* Menegang dan menganjalkan kulit payudara, kawasan perut selepas bersalin dan punggung.
* Meningkatkan metabolisme
* Menghilangkan kelesuan dan memberi kebahagian kepada pasangan kerana hubungan intim akan menjadi lebih hangat.
* Menyuburkan rahim wanita, sesuai diambil oleh wanita yang ingin mendapatkan zuriat atau wanita yang ingin berkahwin untuk persediaan awal.

Untuk rakan-rakan yang sangat mementingkan kesihatan dan kecantikan diri, boleh mencuba pil Herba Maharani ini. Penyakit perlu dirawat kerana semakin lama kita biarkan ia akan memudaratkan diri kita. Setiap penyakit ada penawarnya kecuali mati.


Afdzan Fawaty Abd Latip
017-7231601


No comments:

Post a Comment